fredag 28. oktober 2011

Kriseløsninger

Hjelp! Hva skal jeg gjøre i kunst og håndverkstimen i morgen? Jeg skal innrømme at jeg har tenkt det noen ganger. Fantastisk da at det finnes en verden av nettsider med ideer, inspirasjon og ferdige opplegg man bare kan bruke.Amerikanske lærere har en litt annen holdning til det å dele undervisningsopplegg enn hva vanlig er her i Norge. Gå inn her :http://www.deepspacesparkle.com/  , bruk linkene til andre sider og lån ivei! Det er lov å stjele og herme så mye du vil....Det var her jeg fant opplegget til Modiglianiportrettet.


Noen av oppleggene koster litt penger, 5 dollar for et hefte på 19 sider med mange oppgaver...småpenger mener nå jeg. Hva mener du? Noen som vet om lignende norske sider?

3 kommentarer:

  1. tusen takk for inspirerende link! du gjør ting så fargerikt, og har inntrykk av at det gjenspeiler deg! a

    SvarSlett
  2. Da er det liksom ikke krise lenger! Denne skal jeg virkelig bruke! Takker!

    SvarSlett
  3. Takk for at du deler med oss! Inspirerende og nyttig.

    SvarSlett